Salitreeniä ja Tallinnaa

Mennyt viikko on ollut tapahtumarikas niin treenien kuin vapaa-ajankin suhteen.
Tiistaina kävin yksin juoksemassa kevyen lenkin ihan kotikulmilla sillä aikaa, kun mies oli Vauhtisammakon treeneissä. Vielä ei vasen puoli kestänyt juoksua kunnolla, vaan osa matkasta meni kävelyksi. Vasemman puolen pakara, lonkka ja nivunen kiukuttelee vuorotellen. Lihasjumia tai hermojumia epäilen minä, mutta enhän mä mikään ammattilainen sellaisessa ole, joten hierojalle meinaan ajan varata ensi viikolla. Sain jopa ennenaikaisen joululahjan hierontalahjakortin ominaisuudessa. Se tuli tarpeeseen! :)
Päätin sitten antaa tuon koiven huilata kokonaan juoksusta jonkin aikaa ja juoksun tilalla olen salilla polkenut spinningpyörää ja steppaillut crosstrainerilla. Tulee niissäkin hiki pintaan ja syke nousee ihan kiitettävästi. Nyt alkaakin tuntua siltä, että kohta voidaan päästä juoksemaan.

Vähän maastavetoja

Olen jonkin aikaa tehnyt salilla 2+1 jakoista lihasmassaa tuovaa ohjelmaa, jonka löysin Sportyplannerin kautta. Ainakin olen saanut lisää lihasta yläkroppaan jos kuviin on uskominen. Tuon Sportyplannerin sain testiin Aika-ajo.com'in kautta, johon myös olen saanut liittyä kirjoittajaksi. Aika-ajo.com sivulla lisää tuosta Sportyplannerista.

Keskiviikkona oli jalkatreenien aika ja se päivä alkaakin aina maastavedoilla. Jotenkin tuntui siltä, ettei treeni lähde yhtään liikkeelle ja jalat oli ihan jumissa. Meinasi usko loppua jossain vaiheessa, mutta vedin sarjat kiukulla läpi. Taas kerran... Ensi kerralla taas painomäärän lisäystä tiedossa.
Torstaina kävin töiden jälkeen polkemassa spinningpyörää ja vähän aikaa crosstraineria steppaamassa. Enempää en silloin salilla tehnyt, koska kotiin piti päästä ajoissa perjantaiaamun reissuun lähdön takia. Me lähdettiin mun miehen työpaikan pikkujouluja viettämään Tallinnaan aika isolla porukalla.
Bussi starttasi 7.30 Turusta ja laiva Tallinnaan lähti 10.30 vai olikohan se 10.45.
Me käytiin vaan viemässä kamat hotelliin ja lähdettiin kävelemään Tallinnan vanhaan kaupunkiin. Kierreltiin siellä muutama tunti ja käytiin syömässä makoisat kanatäytteiset letutkin Kompressor-nimisessä paikassa, joka löydettiin muutaman mutkan kautta.

Illalla suunnattiin taas vanhaan kaupunkiin Peppersack-nimiseen ravintolaan, jossa tarjoilu oli mitä loistavin. Taas yksi ravintola jota voi suositella muillekin! Valokuvia en valitettavasti ehtinyt ottaa ihanasta ruuasta enkä oikeastaan muustakaan illan aikana :)
Ilta venyi pitkäksi yön puolelle, mutta aamulla herättiin kuitenkin pirteinä aamupalalle. Laiva lähti takaisin Helsinkiä kohti 13.30, joten meille jäi hyvin aikaa kierrellä Tallinnaa vielä ennen lähtöä. Otettiin tavarat mukaan ja kirjoittauduttiin ulos hotellista. Turha sinne oli enää takaisin mennä.
Reissu oli onnistunut ja hauskaa oli! Kiitokset osanottajille! :)

Lähtövalmiina

Vanhaa ja uutta

Turistina Tallinnassa

Kiva pieni kahvila

Eilinen ilta meni kotona makoillessa ja nukkumaankin päästiin aikaisin, ennen yhtätoista. Pitkien yöunien jälkeen olikin hyvä tänään mennä salille ja vetää tuplatreenit. Ensin yläkroppatreeni salin puolella, siihen jatkoksi tunti spinningiä ja 20 minuuttia crosstraineria. Treenien päätteeksi istuskelin vielä noin 20 minuuttia infrapunasaunassa. Olo oli aivan mahtava!

Ei vaan ylety :D :D

Sainhan mä sen taljan alas lopulta

Tämän viikonlopun irroittelun ja treenien jälkeen onkin hyvä huomenna aloittaa uusi työviikko, joka sisältää uusia tuulia muutenkin. Aloitan uusissa työtehtävissä, jotka tuo mukana uusia haasteita. Melkein jännittää :)

Tämän blogin suosituimmat tekstit

Fatbike eli läskipyörä on varma valinta maastoon kuin maastoon