Ihana talviaurinko

Aurinko paistaa, pakkasta sopivasti -5 ja luntakin maassa jonkin verran. Tämä on nyt se talvisää josta mä pidän. Juuri sopiva sää ulkoiluun ja liikkumiseen.



Ihana talviaurinko



Pontuskin tykkää lumesta


Pari päivää pitäisi malttaa odottaa ennen kuin lähtee sen enempää liikkumaan ja treenaamaan, koska sitten on mennyt viikko kuumeettomana. Tällä kertaa olen maltilla noudattanut tuota neuvoa tai käskyä, jonka lääkäri antoi. Tämä siksi, että aiemmin olen niin monta kertaa lähtenyt liian nopeasti treenaamaan uudestaan ja on tullut takapakkia.
Olen kuitenkin hieman ennakoinut tuota liikkumisen aloittamista taas ja kävin eilen hakemassa pyörään ne nastarenkaat ja tiistaina alkaa työmatkapyöräilyt pitkän tauon jälkeen. Sanoin syksyllä, että olen liian arkajalka pyöräilemään talvella, mutta haluan nyt kuitenkin hyödyntää kaiken mahdollisen ajan jolla voisi parantaa pk-kestävyyttä ja pyöräily pitäisi olla siihen yksi parhaista keinoista. Varovasti pitää mennä vaikkakin nastat on alla, mutta eiköhän sitä perille pääse.
Ajattelin, että tulisi kalliiksi laittaa nastarenkaat mun Tunturiin, mutta pikkuisen päälle satasen vaihtoineen tuli maksamaan, joten ei ollut paha. Ja kuulemma nuo alkuperäiset 2 kautta ajetut "kesärenkaat" on vielä ihan hyvät ja menevät kuulemma vielä yhden kauden.
Jos mietit nastoja pyörään, jossa on kapeat renkaat niin tässä yksi vaihtoehto, jotka mun pyörään asennettiin. Ne on pistosuojatut ja nastoja renkaista löytyy 240 kappaletta.

Tulevalla viikolla on tarkoitus aloittaa pyöräilyn lisäksi myös salitreenit ja loppuviikosta päästään taas juoksemaan Vauhtisammakon porukalla, kun joulutauko päättyy ja kevätkausi alkaa. Mun mielestä jo tuo, että kyseessä on KEVÄTkausi kuulostaa ihanalta. Tietää, että kyllä se kevät taas on tulossa pikkuhiljaa :)

Ihanaa sunnuntai-iltaa kaikille ja nauttikaa ihanasta talvisäästä!


Kommentit

Tämän blogin suosituimmat tekstit

Fatbike eli läskipyörä on varma valinta maastoon kuin maastoon

Tärkeimmät saliliikkeet juoksijalle

Viikon treeninä vauhdikas puolimaraton