Siirry pääsisältöön

Tekstit

Videot

TRX- treenistä pelastus viikolle!

Tässä on tullut taas muutama juoksun täyteinen viikko tehtyä ja viime viikko ei tuonut muutosta tuohon, siitä huolimatta viime viikon parhaana treeninä nostaisin esiin TRX - harjoituksen.


Koska juoksua on tullut paljon niin kroppa alkoi myös viestittämään tuntemuksia siitä, ei mitään vaivoja tai ongelmia vaan lähinnä tuli sellainen olo että lihakset ovat jossain ihmeellisessä supussa tai möykyssä ja niitä pitäisi saada hieman taas aktivoitua.

Pienen pohdinnan päätteeksi päädyin siihen että TRX - treeni voisi olla normaalia rautojen nostelua parempi vaihtoehto ja pakko myöntää että täysin oikeaan osuin.

TRX-harjoitus todellakin auttaa aktivoimaan lihakset, sillä saa kyllä tehtyä voimatreeninkin helposti, lisää TRX - treenistä voit lukea tästä!

TRX- treeni lämmittely Alkuun tein TRX -naruilla lämmittelyn, kyykky + kulmasoutu , tätä tein 3* 6 sarjat ja päälle vielä samat 3*6 sarjat kiertoa, Golf rotation
TRX - treeni ⭑ 3* 20 sekuntia lankku kädet kyynärnojassa ja jalat TRX-hihnoissa, on …

Viimeisimmät blogitekstit

Viikon treeni

Salomon Advanced Skin 5 Set- juoksuliivi testissä!

Juoksua suurkaupungin sykkeessä

Kahden juoksutreenin taktiikalla!

Viikon treeni

Salomon Speedcross 5 - polkujuoksukenkä

Maaliskuun menot

Monipuoliset viikkotreenit

Reissun jälkeen paluu juoksutreeneihin!

Minkä takia juoksijan kannattaisi myös pyöräillä!