Siirry pääsisältöön

Tekstit

Videot

Viikko 50 treenit

Enää viikko jouluun ja vuosikin alkaa olla lopuillaan!

Täällä on onneksi flunssat karkoitettu, olkapää alkaa olla kunnossa ja on sitä käyty ärsyttämässä salillakin jo vähän.
Viime viikkoon mahtui erilaisia treenejä tuttuun tapaan. Oli juoksua maantiellä ja poluilla, oli kehonhuoltoa High Baller-ohjauksen muodossa, venyttelyä, joogaa ja salitreeniä. Nyt alkaa tuo ohjelma kuulostaa jo ihan tutulta :)



Maanantaina kävi testaamassa keuhkojen kuntoa kotinurkissa lyhyehkön juoksulenkin muodossa. Tarkoituksena oli tehdä lyhyitä kovempia vetoja, mutta siihen ei keuhkot vielä suostuneet. Jouduin välillä jopa kävelemäänkin, kun yritin vähän spurttailla. No, pikkuhiljaa pikkuhiljaa :)
Matkaa tuli 45 minuutissa taitettua 6,3 kilsaa ja keskisyke oli 164 bpm. Huomaa hyvin, ettei ihan terävässä iskussa vielä olla.

Tiistaina menin suoran töistä Vauhtisammakolle, jossa meillä oli ensin ultrajuoksukoulun keskustelu, jossa käytiin läpi kaikkien tavoitteita ja avattiin vähän miksi tehdään minkäkinlaista tre…

Viimeisimmät blogitekstit

Mitä sinä syöt pitkällä lenkillä?

Polkujuoksua ja raakakakkua

Positiivisuus on per.. parasta

Proteiinia treenin jälkeen?

Marraskuun treenit

Polkujuoksun varusteita

I will #beatberlin42 !!

Paljon lepoa, pari lenkkiä ja Black Friday

Sudio Swedenin langattomat Tre-kuulokkeet testissä + alennuskoodi

Mistä saan treenimotivaatiota?